استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی تنها ضرورتی ندارد-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی تنها ضرورتی ندارد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی نه تنها ضرورتی ندارد بلکه خود مشکل آفرین است و موجب ایجاد وقفه در انجام امور می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 15
کد خبر: ۵۰۷۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون هماهنگی قوا، مسائل کشور به ویژه در این شرایط سخت مرتفع نمی‌شود.

 

وی افزود: مجلس باید تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه وظیفه قانونی که برعهده دارد برای به تحرک واداشتن دولت به کار گیرد و در این حین قاطعانه عمل کند و به طور جد مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد پیگیری قرار دهد.

 

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: این که به ویژه در فضای کنونی مسائل از طریق استیضاح رئیس جمهور پیگیری شود، نه تنها این امر ضرورتی ندارد بلکه مشکل آفرین است و موجب وقفه در انجام امور می‌شود.

 

پژمانفر خاطرنشان کرد: استیضاح در شرایط کنونی به حل مشکلات کمکی نمی‌کند بلکه مشکلی بر مشکلات دیگر می‌افزاید و کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار مشکلات بیشتر خواهد کرد.

 

وی افزود: من از ابتدا در گروه استیضاح‌کنندگان رئیس جمهور نبودم و با این کار مخالفت داشتم.

 

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: امیدواریم دولت از فرصت ایجاد شده از ناحیه رهبر معظم انقلاب و از حمایت‌های مقام معظم رهبری استفاده لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد و به مردم خدمت کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده